E-mobila iespējamie tehniskie dati.

Auto ir paredzēts ražot trīs variācijās. Kā degvielu varēs izmantot, kā benzīnu tā arī  gāzi (metāns). Elektromobiļa galvenais enerģijas avots būs 60 ZS dzinējs, kas darbosies pārī ar strāvas ģeneratoru. Ražota enerģija tiks uzglabāta (super kondensatoros) un novadīta uz diviem vadošiem elektromotoriem, pa vienam uz katrs ass, veidojot  pastāvīgas pilnpiedziņu. Visas elektroiekārtas elektromobiļī kontrolēs īpaši izstrādāta integrēta datoru sistēma, kas samazina summāro vadu daudzumu automobiļi. Instrumentu panelis ir aprīkots ar elektronisku displeju.
Attiecībā uz visiem modeļiem tika paziņots par šādiem parametriem:

–          virsbūve ir veidota no polipropilēna kompozītmateriāla;

–          tiek izmantoti divi elektromotori uz katras ass. Katra elektromotora jauda 25kW/33,5 Zs. ar maksimālu jaudu 50kW;

–          enerģijas avotam tiek izmantots benzīna iekšdedzes dzinējs 45kW/60zs. Dzinēja uzdevums sadarbībā ar strāvas ģeneratoru ražot nepieciešamu enerģiju kondensatoru uzlādei. Tiek runāts, kā   nākotnē būs iespējami uzstādīt iekšdedzes dzinēju darbināmu ar gāzi;

–          Transmisija tiks veidota ar dalīto vadības sistēmu. Pēc nepieciešamības varēs atslēgt vai pieslēgt pakaļējo asi;

–          Enerģija reģenerācija un uzkrāšana super kondensatoros ar 4.8 faradu ietilpību;

–          Degvielas bākas tilpums 20litri kas ļauj veikt 700km ar vidējo patēriņu 3.5liti/100km.

avots: ecoauto.lv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *